תקנון אתר – טרמינל בדק בית

טרמינל – בדק בית – תקנון

ברוכים הבאים אל תקנון אתר טרמינל בדק בית!

תקנון אתר טרמינל מנוסח בלשון זכר\רבים מטעמי נוחות בלבד ויש להתיחס אליו כמדבר אל נשים וגברים כאחד.

1.כללי

  1. יש לקרוא היטב ובעיון רב את סעיפי תקנון זה משום שהשימוש באתר זה הינו בהתאם למה שרשום בתקנון. כל משתמש הגולש באתר טרמינל בדק בית, מצהיר כי הוא קרא והסכים לכל תנאי התקנון שבו.
  2. אתר טרמינל פועל וזמין ללקוחות 24 שעות ביממה, אולם יכולים להיות מצבים בהם האתר לא זמין בשל תקלות טכניות כגון נפילות שרתים בשל תנאי מזג אוויר לקויים וכדומה שאינם תלויים במנהלי אתר טרמינל, ואין לבוא בטענות אל טרמינל.
  3. להנהלת אתר טרמינל הזכות המלאה והבלעדית לשנות את תנאי האתר וסעיפי התקנון בו בכל רגע נתון על פי שיקול דעתה בלבד וזאת מבלי הצורך לצאת בהודעה מוקדמת אל גולשי האתר.

2.שימוש ואחריות המשתמש באתר

  1. השימוש באתר טרמינל בדק בית יהיה לפי בחירת המשתמש בלבד. במידה ומשתמש אינו מסכים לתנאים באתר , הוא רשאי לצאת ממנו בכל רגע נתון.
  2. כל החומר המצוי באתר טרמינל בדק בית הכולל: מבנה האתר, עיצוב האתר, לוגו, תמונות, תוכן , אייקונים וכיוצ"ב, שייך באופן בלעדי אל אתר טרמינל בדק בית ואין לעשות בו שימוש, בין אם זה שימוש לצורך פרטי או מסחרי, למעט מקרים בו קיבל המשתמש אישור מראש ובכתב ממנהלי אתר טרמינל בדק בית.
  3. כל שימוש בתוכן שבאתר טרמינל בדק בית יהיה באחריות המשתמש בלבד ואתר טרמינל בדק בית לא יהיה אחראי בגין נזק שנגרם כתוצאה משימוש בתכנים שבו.
  4. הרשמה באתר טרמינל בדק בית תאפשר למערכת האתר לשלוח מעת לעת דיוורים באמצעים טכנולוגים שונים כגון: מייל,  SMS וכו', בכל עת שמערכת אתר טרמינל בדק בית רואה לנכון ובהם למסור לרשומים באתר על מבצעים, הטבות וכו'.
  5. במידה ומשתמש מעוניין להסיר את עצמו מרשימת התפוצה, הוא יוכל לעשות זאת באמצעות הגשת פניה בכתב אל מנהלי אתר טרמינל בדק בית, ואלו ידאגו לטפל בפנייתו בהקדם האפשרי ולהסירו מרשימת התפוצה.

3.קישורים ופרסומות

  1. באתר טרמינל בדק בית קישורים ופרסומות שונים שקליק עליהם מוביל אל עמודים פנימיים בתוך האתר או עמודים חיצוניים באתרים חיצוניים. אין אתר טרמינל בדק בית אחראי על טיב הקישורים ו\או הפרסומות שבו והשימוש בהם יהיה באחריות המשתמשים בלבד.

זכות השיפוט

דיונים והתנהלות דין כלשהיא יתנהלו בבית המשפט בתל אביב והכל בהתאם לחוקי מדינת ישראל.