חברת בדק בית מומלצת: מקום 1# בדירוגים בישראל

היום כבר לא קונים או שוכרים נכס מבלי לבדוק אותו קודם לעומק ועד היסודות. אנחנו רוצים לדעת כל מה שצריך כדי להבטיח לעצמנו הנאה מהנכס ולמנוע בעיות שונות.

זה נכון לכל נכס כלשהו אם זה למטרות מגורים או מטרות מסחר ותעשייה. להלן כמה טיפים לבחירת חברת בדק בית מומלצת.

מה עושה חברת בדק בית?

חברת בדק בית מעסיקה מומחים רבים שתפקידם הוא לבדוק נכסים מכל הבחינות, מהרישום והתכניות ועד רמת הגימור של הבניין. אם יש לכם גם דרישות מיוחדות ובדיקות שמתאימות לצרכים שלכם שאתם רוצים להזמין גם את זה אפשר לבקש מהן.

החשוב מכל הוא בדיקות של מומחים בנוגע לתחומים ונושאים שונים בבית, כמו התאמה הנדסית ואדריכלית לתכניות הבנייה ולהיתרים שניתנו על ידי הרשויות, תשתיות החשמל והמים, הביוב והתקשורת, וגם אופן הבנייה, האיכות של החומרים, טיב הגימור והעבודה שנעשתה בבית.

מי עושה את הבדיקות?

בכל חברת בדק בית מומלצת יש אנשי מקצוע שעושים זאת למחייתם כבר שנים רבות משום שהם באים מהתחום של בנייה, הנדסה, אדריכלות וקבלנות.

מדובר במהנדסים ואנשי מקצוע מתחום האדריכלות שבודקים את התכניות ומתאימים אותם למה שרואים בשטח כדי לבדוק ליקויי בנייה, טעויות ושגיאות שנעשו בדרך, בעיות בטיחות מבנה ובטיחות בכלל, אופן הנחת התשתיות והעמידות של האלמנטים השונים, איכות החומרים בהם נעשה שימוש והאם הם תקניים, צורת החיבור של הנכס לתשתיות של היישוב ושל הרשויות ואפילו גם צביעה ונגרות, עבודות זכוכית ומסגרות.

איך בוחרים חברת בדק בית?

רצוי תמיד לבחור חברה שיש בה אנשים מקצוע מוסמכים עם תעודות שגם מוכרים על ידי משרד התמ"ת. כמו כן, רצוי שיהיו בה כמה שיותר שנות ניסיון במצטבר אפילו, כדי להציע לכם כמה שיותר ידע מקצועי מכל מיני מבנים וסוגי נכסים שבהם נעשו הבדיקות.

יש בדרך כלל תיק עבודות באתר שלהם והם ישמחו גם לספק שמות של לקוחות מוכרים שימליצו עליהם ועל הדוחות שלהם.

איך נראה דו"ח בדק בית?

כל חברה אמינה מפיקה דוח של בדק בית שניתן לכם בתדפיס שמפרט את כל הליקויים וכל הסעיפים הבסיסיים והנוספים שנבדקים בכל בית, לפי הדגמה והסבר של אנשי המקצוע.

אם אינכם בטוחים, בקשו לראות דוח כזה שאין עליו חיסיון של לקוחות כדי להבין ממה זה כרוך. כמו כן, בקשו הצעת מחיר מפורטת שמפרטת לכם בתוך כמה זמן תקבלו דוח בדק בית וכמה יעלה לכם, ומה בודקים ברמת הפירוט הכי דקדקנית.